aj aj aj

Ingen rolig dag ryggen har gjort ont ända sen jag vaknade i morse, inte kul. Längtar till på torsdag när jag får komma till sjukgymnaten och knäcka den till rätta.
Känns som att det kanske behövs mer än ett besök dår den här gången för så här besvärligt har det inte varit på flera år.

Nu är i allafall barnen hämtade och snart är det dags för middag vi ska lyxa till det med pizza i dag, jag och barnen alltså för B är på personalfest i kväll så han får mat där. Så då får vi se vad han är i för skick i morgon när vi ska hämta han.

varit och storhandlat i dag det är bara att inse att handlar man blöjor och välling så blir det dyrt. Undrar om jag ska försöka börja potträna V fast änsålänge så vägrar ho ju att sitta på pottan även med kläderna på. eller så är det bara att vänta man brukar ju märka när dom börjar vara redo att vara utan blöja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0