Visst blev hon fin

Inte för att jag förstår vart hon har fått sitt klädintresse i från, visst kan jag tycka att det är kul att klä mig fint men eftersom jag har ett jobb med "uniform" så gar jag mycket klädd i mjulis brallor eller jeans och en tröja, både när jag ska på jobbet och när jag lämnar på dagis(för då ska jag ju oftast hem och sova.)

Men här kommer dagens outfit som hon bestämde:

                                       


Bild ett är utan ansikte och bild 2 är bakifrån då jag medvetet valt att inte lägga ut ansiktsbilder på någon ur familjen på bloggen.      

Kommentarer
Postat av: emma

haha, tror du? ;)

Min syster lider av någon slags sjukdom (som jag aldrig kommer ihåg namnet på) men hon kan somna ståendes ;) haha.

2008-11-10 @ 22:22:29
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0