Veckans bästa

Ja det var en komentar från min älsta son tidigare i veckan, Torsdag kväll stoppade vi våra barn i säng och M & M har som vana att turas om att sova i min säng när jag jobbar natt så denna natt var det M s tur, dom somnade och jag for på jobbet. men vid 22:45 ringde min man mig på jobbet och sa att jag måste komma hemma och skjutsa han på sjukhuset för han hade fått så ont i Ryggen och det spände runt på framsidan i bröstet, inte hjärtat utan att det var nog bröstryggen som hade låst sig men så här ont hade han aldrig haft det gick inte ens att ligga.
Han ringde sin mor som jag åkte och hämtade på väg från jobbet så hon kunde passa barnen. Packade in maken i bilen och åkte till akuten. kl 02:00 var vi hemma igen maken gick och lade sig i källaren och jag lade mig på soffan eftersom farmor låg i våran säng bredvid M .

På morgonen vid 06:15 kom en yrvaken M upp han såg lite undrande på mig där jag låg på soffan han insåg att det var något som inte stämde, men han var för trött och nyvaken för att koppla att jag igentligen skulle ha varit på jobbet och då säger han:MAMMA  JAG ÄR SÅ TRÖTT FÖR JAG HAR LEGAT VAKEN EN HEL TIMME I NATT FÖR PAPPA HAR SNARKAT SÅ MYCKET:
Vilket innebär att han aldrig vänt sig om och sätt att det är farmor som har legat bredvid honom. När jag talar om att det är ju farmor som haar snarkat då trillar poletten ner för han och kommer underfund om att jag igentligen borde vara på jobbet.

Jag bäerättade vad som hade hänt, men berättade att allt hade gått bra och pappa låg nere i källaren och sov.


Gubben mår nu rätt så bra det var ryggen som spökade så nu äter han pronaczen och ska försöka ta sig till sjukgymnasten i veckan.

Kommentarer
Postat av: S@tu

Hihihi... stackarn! Inte kul med snarkningar, kan få vem som helst att bli galen :-)



Angående alla felmeddelanden så blir jag tokig... det har ju krånglat hela helgen! Nu kopierar jag rubbet innan jag publicerar :-)

2008-11-09 @ 17:34:23
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: S@tu igen

Sv: Suck... ja, han är hopplös på att städa... men han är ruskigt duktig på så mycket annat... och är totalt ointresserad av sport, så jag är egentligen ganska lyckligt lottad :-)

2008-11-09 @ 21:57:31
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Diana

Vill du bli årets blogg 2008 i Dianas blogg och förutom äran att vinna den titeln få fler besökare plus de 6 senaste nr av populära modemagasin?



Delta då i denna tävling!

2008-11-09 @ 22:18:15
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0