Shopping i storstan

Avverkat lite julklappsköp i dag inne i centrala Stockholm, massor av folk överallt. Är inte van med så mycket folk, men hittade i allafall lite kläder som barnen ska få i julklapp. Sen får man ut och söka efter något i leksaksväg när man kommer hem, blir inte så mycket julklappar i år för vi har insett att julklappen som M & M ska få av farfar kommer att slå allt, vi skulle kunna skippa julklapparna för  är man snart 7 och 9 år slår ett Nintendo Wii  det mesta.


Sen är ju deras rum redan fulla med leksaker och plocka bort det dom inte leker med det går ju inte för KANSKE behöver dom det en annan dag. Tror att dom har ärvt "kan vara bra och ha" genen från maken. jagtycker att jag är bra på att rensa bort det som jag inte använder men mina söner håller hårt i sina saker. Okej babyleksakerna har jag fått plocka bort men det är det enda och är man då snart 7 & 9år så har man hunnit samlat på sig en hel del.

Förra våren fick jag sälja deras Byggare Bob samling på Loppis för dom höll på samla pengar till en stutsmatta, men det var mest för att jag visste att just det skulle ge en heldel pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0