Mardrömms resa

Jag ska aldrig ut och resa igen (inte under höst och vinter stormar)
Kl 14:35 skulle planet från Arlanda ta mig hem till Umeå efter en jätte skön semester i Stockholm, när jag checkar in kl 13:45 får jag veta att planet är försenad till 16:30 p.g.a tekniska problem under förmiddagen. Ja ja inte kul men 2 timmar ska man väl klara av efter en stund får vi veta att det blir 17:05 och sakta men säkert flyttas det fram till 17:30. 17:45 får vi i allafall gå ombord yes nu ska vi hem allt görs i ordning och vingarna avisas och vi ska till och taxa ut då stängs Arlanda tillfälligt för att dom inte kan hålla start och landningsbanan fri från snö och is.

Ja det skulle inte ta så långtid 3 Timmar blir vi sittande i planet som står still. Tur att jag är själv och har en bra bok med mig.

kl 20:45 lyfter vi äntligen men då vet vi inte om vi får landa i umeå eftersom det är storm där oxå. kl 21:30landar vi iallafall på Alvik i Umeå, efter en av dom jävligaste landningar jag har varit med om. att man desutom lider av lite lätt flygrädsla gjorde ju inte saken bättre (hatar starter och landningar)

Här sitter en utmattad tjej som nu tänker gå och sova.

P.s. det är mer snö i Stockholm än vi har här uppe D.s.

Kommentarer
Postat av: Mina

usch, gillar inte heller att flyga! ont i magen bara av att tänka på det...

2008-11-24 @ 21:46:44
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0