Ja ha då var det söndag igen Och Vitt av Snö

har jobbat 2 nätter och har en kvar och det har varit halv kaos 2 nätter på jobbet så man vet att man lever, men ser fram mot min Stockholms semester, det ska bli jätte härligt.

Här kom det 2- 3 cm snö i går eftermiddag  och den ligger fortfarande kvar så i dag när jag har legat och sovit så har M & M varit ute och åkt skärtlapp och skrana. Hoppas att denna snö nu ligger kvar vilket jag inte tro men hoppas kan man ju  alltid göra.

Nu är grabbarna i familjen på M´s innebandy träning och jag och V är hemma och jag ska stoppa ner henna i badkaret, sen får jag se hur länge hon orkar vara vake hon vägrade nämligen att sova efter lunch i dag vilket hörss nu, hon är lite lätt grinig men får hon bara hoppa i badkaret så hoppas jag att det blir lungt. Hon älskar nämligen att bada.

Kommentarer
Postat av: Mina

nä, snön smälte bort lika fort som den kom.... :(

2008-11-16 @ 20:23:38
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0