IDOL 2008

Någon fler än jag som vågar erkänna att man sitter och tittar varje fredag för att se hur det går, tycker att det börjar bli rätt så spännande nu, har ju mina favoriter som man vill att det ska gå bra för.

Kevin: har hela tiden varit en stor favorit i mina ögon, han är ju redan en stor artist, läste någonstans att haan varit med i Maltas schlagerfetival.


Robin: med den rösten och det utseendet borde han kunna ta sig rätt så långt. sen säger jag som Laila sa i fredaags det var en riktig käftsmäll han bjöd på, det var jätte bra i mina ögon, sjunga har han ju alltid kunnat göra men nu satt allt, och med dom ögonen.............


Johan: Förstår helt och fullt varför tonårstjejerna blir som tokig när dom ser han, ung ser halv "farlig" ut, är musikalisk och kan underhålla. För att vara 16 år är han riktigt smart och vet exakt vad han ska säga för att få fansen att skrika. Nakdelen är ju då målbrottet man vet ju aldrig när det kommer att skäraaa sig eller hur rösten faktiskt kommer att låta när han kommit ur målbrottet.



Alice: År inte tjejen med den bästa rösten av dom som varit med i IDOL i år men hon har en utstrålning som är riktigt bra och brukar kunna leverera på topp när det gäller dock ej i fredags.


Läste en krönika i expressen i lördags om att det var för lite sex i IDOL, jag kan hålla med det kanske inte är dom mest vilda idolerna, men "sex "på scenen är inte bara rörelse det kan ju vara annat oxå, jag säger kolla bara Robins ögon och den där blicken den kan nog göra nästan vem som helst bensvag (Ja jag vet att jag är så gammal att jag skulle kunna vara mamma åt han)


Vilka 2 är då mina favoriter?????


Det är faktist Robin & Kevin och i den ordningeninnan i fredags tyckte jag att Kevin var helt klart bäst , men som Robin själv sa i någon intervju i början av denna resa:
Jag är som ett bra vin blir bara bättre och bättre med tiden

Kommentarer
Postat av: litentanta

haha, nu hittade jag ju mer om "vår" Robin... han är allt lite kaxig också va? påminner om den typ av killar jag brukade ha, nu har man sig en snäll en som inte ens vågar försöka...eller hur är det nu förresten? kanske det är jag som ändrat om ....? tål ju att tänkas på... :-)



2008-12-01 @ 00:16:55
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0