I bland går allt åt he...te

Vilken helg det har varit 3 nätter av mer eller mindre kaos, inte har PMS gjort saken bättre ibland har det sprutat ur öronen på mig men det är bara att bita ihop och se glad ut.
Men när man kl 4 på morgonen får höra av en boend på demensboendet som sitter och skriker rakt ut för h.n tycker att alla andra ska vakna att man inte är riktigt klok i huvudet eftersom jag tyckte att h.n skulle lägga sig då brast det så jag svarade att jag  minsann var väldigt klok om man jämförde med visssa andra.

Kanske inte så profcit gjort men man är ju bara människa och ibland får man stå ut med mycket under en natt det kan vara allt från att man blir slagen, nypt eller biten till att nån vill att man ska krypa ner i sängen hos dom. Ja den ena natten är sällan den andra lik. nu ska jag gå och sova några timmar

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0