God mat och gott vin men Stureplan var inget för mig.

Det blev en kul kväll ute i går, först gick vi på Patricia och åt, min syswter hade fått något special erbjudande där just i går så fick man äta huvudrätten för 98kr och då fick man välja på allt utom 2rätter, det slutade med att vi åt oxfilé alla tre fast vi valde olika sorters potatis till. sen delade vi på en flaska vin och tog efterrätt på det eller dom andra tog efterrätt och jag tog en kaffedrink, enda gången jag dricker kaffe är i en sådann. slut notan blev 900kr för 3 st så det var helt okej.

Sen gick vi vidare först på en pub på söder sen hamnade vi på stureplan och på O barnen som låg inne på sturehof vet inte om det är för att jag är norrlänning eller om det är för att jag är konstig men jag tyckte inte om stället. Hög musik så man hörde inte vad någon sa, 82kr för ett glas rödvin snuskit dyrt enligt mig., tjejer med tuttarna upptryckta under hakan, det var helt enkelt inte jag, men nu har jag testat i allafall.

Gick sen vidare till ett ställe som hette pub anchor där var det jätte trevlig det spelades rock på en volym som gjorde att det gick och prata, många långhåriga och tatuerade människor , men dom pratade med en det gjorde dom inte på stureplan.

 Det som ändå känns lite kul så här i efterhand det är att jag har varit på sturepln och drukit vin i en klänning inköpt för 99kr på ICA MAXI och tänk er jag kom in.

Senare i dag bär det i väg in till stockholm och gå och kika på den nya stadium butiken på sergel som är i 4 våningar, dom ska tydligen ha massa bra erbjudande där.

Kommentarer
Postat av: Mina

låter som en trevlig kväll!



min dotter fyllde 5 i augusti, hon har varit i trotsåldern sedan 2 års ålder... så du och jag förstår varandra!

kram

2008-11-21 @ 17:00:45
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Indra

Åh vad kul att du kommenterade....och vad stolt jag är att du har lagt till mig på bloggkoll...

Haha det var roligt det där med klänningen...nu måste jag läsa vidare i din blogg. Trevlig helg kramilikram

2008-11-21 @ 17:47:33
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0