Farsdag och jag får skämmas

hade tänkt gå upp med mina barn på morgonen så att maken skulle få lite sovmorgon i dag när det är farsdag men vad händer jo jag vaknar 07:30 och då är alla vakna och jag har inte hört något. V vaknade tydligen 05:50 så strax efter 6 klev dom upp. Sov tydligen rätt hårt då brukar vakna av mina barn men inte i dag men jag får skylla på att jag sovit så dåligt sen jag började äta zyban. som i torsdags när jag skulle sova heldag för att jag hade jobbat då klev jag upp 11:50 då hade jag vaknat för 3dje gången, jag brukar utan problem sova till 16:00 när jag har jobbat.
Okej jag lade mig senare och sov mellan 14-15 men det var inte så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0