Ordningen är återstäld

Alla barn hemma igen, har varit i väg på fotbollsträning med M, M ville oxå följa med så det fick han mormor &morfar var hemma med V. Oj vad kallt det blåste det var 16grader men det blåste is vindar, inte gjorde min förkylning det hela ngt bättre. Jag fick sätta mig i bilen en stund för att jag frös så mycket.

Var hemma igen vi 10 över sex B kom hem en liten stund senare men han for på föräldramöte för fotbollen, och jag började bada barnen.

Sen var det vällingdags för V hon sa först NEJ men sen tog hon den. ååååå vad skönt och hon åt upp hela flaskan.
Vad skön för jag vill att hon ska fortsätta med det ett tag till.

När jag hade stoppad V i säng så fick pojkarna en badglass innan det var deras tur att hoppa i säng, för det är ju skoldag i morgon.

Sen var det dags att starta en till tvättmaskin för V lykades kissa på badrumsmattan när hon hade badat.

Nä nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0