Ny renoverad.

Frissan gick bara bra nu är jag kort hårig, iallafall så kort har inte håret varit på länge. Kan precis sätta ihop det i en tofs men då är det inte mycket som sticker ut. Har nämligen jätte lockigt hår så skulle jag klippa det riktigt kort så skulle det mer eller mindre bli afrokrull.

Ibland önskar jag att jag skulle kunna ha en riktigt kort  frisyr som man bara behövde dra fringrarna igenom på morgonen så var man färdig tänk så skönt. ibland funderar jag på  att göra som gubben min och raka skallen. tänk vad mycket tid man skulle spara men ack så tråkigt.

hem en stund efter frissan sen in till stan för en ansiktsbehandling, så nu är jag len som en babyrumpa i ansiktet.

efter det fort jag och tog en burgare på mc donalds, se iväg och handla mat och hår färg. sen hem till min lilla sjukling, och vad upptäcker jag när jag kommer hem . JO JAG HAR GLÖMT JACKAN PÅ MC DONALDS; ibland börjar jag tro att jag håller på att bli dement, eller är det vanligt att vara så förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0