Ny dag igen

fått sova lite bättre i natt men 04:45 vaknade V och ville ha välling försökte då skaka liv i B men det var omöjligt det var lika bra att gå upp och göra välling. som tur var så somnade vi om båda två och jag sov så hårt att jag inte ens reagerade på väckarklockan (ok en öronpropp gjorde nog sitt)

Det var bara upp och sätta fart för M ska ju vara i skolan kl08:00. Kämpar tappert med att lära mina söner att man måste hänga upp alla ytterkläder inklusive cykelhjälmen annars vet man aldrig vart grejorna är nästa gång man ska ha det eftersom man haar en lillasyster som bär runt på alla saker. Så den här morgonen innebar att springa runt och söka en cykelhjälm så att M kunde cykla till skolan. Hoppas han kom fram i tid..........

V hade bara 38i feber nu på morgonen, hoppas den går ner. 8:45 kommer svärmor hit och då ska jag fara och lämna M på dagis sen bär det av till frissan tur att hon håller till på samma kvarter som jag bor på så man har nära och bra.

sen hem en liten stund för att sen åka in till umeå för att gå på face och få sig en ansiktsbehandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0