nu ligger 2/3delar av barnen ............

.......dvs det är bara M som är uppe men han ska snart i säng han oxå. När jag skulle göra i ordning V förr kvällen kände jag att hon var lite varm, 39,1 i feber, hon har gått och sett lite sur ut här efter middagen men hon har inte varit gnällig.

Undrar vad det beror på????????

Hon som skulle på dagis i morgon det är tur man har en snäll svärmor för jag har bokat in både frissan och en ansiktsbehandling i morgon.

Imorgon är det ju bara en vecka kvar tills det bär av till stockholm för flyget går ju 07:00 på fredagmorgon till mallis.

Måste även provpacka bilen så att alla resväskor och vagnen ryms. men det får jag försöka göra i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0