Insperations dag..........

Tillbringat hala dagen på folketshus i umeå där kommunal har haft insperations dag för sina arbetsplats ombud. den var helt ok, men den så kallade mingel lunchen var ingen höjdare.

Man fick en talrik med
:
1 litet kyckling spett
1liten bit gravad lax
lite pastasallad= 6st pasta penne rör
2skivor tomat med en liten skiva mossarella ost emellan
1 smal bröd bit med lite pesto på.

När man hade ätit upp det så kändes det som när kommer varmrätten då?
det var som en förrätt så jag och en annan tjej sprang & tog en hamburgare för att orka med eftermiddan.

Det är andra gången som jag är i väg på utbildnings/kursdag som jag har blivit besviken på lunchen, dom få gångerna som man får fara i väg på ngt så är det oftast lunchen som man ser fram mot, det är ju oftast så trevligt att få äta lunch ute. för 4 veckor sedan vår jag på äldreomsorgsdagarna på aula nordica och då fick vi lunch på universum och då fick vi kyckling med tillbehör som smakade absolut INGENTING. Jätte tråkigt men man fick iallafall mat så att man blev mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0