helvetes helgen är över.....

......nu är det dags att gå och sova. Jobbat 3 nätter och haft det jätte rörigt nu i 3 nätter så jag är helt slut. har hunnit med 2 dödsfall på 3 nätter det har jag nog inte varit med om tidigare.


Men nu har i allafall M & V lämnats på dagis och M har cyklat till skolan och B har farit på jobbet så nu är det lugn och ro här hemma, så jag kan sova lungt fram till 13:30 då är det bara att kliva upp och sätta fartefterssom jag ska vända tillbaka dygnet nu, för i morgon börjar det roliga med tvättning och packning inför Mallora vilket innebär att jag är ledig 3 veckor från och med NU.

Var förresten i går em och kollade när M spelade första fotbollsmatchen för säsongen det blev 3-3.

nä nu är det dags att sussa sängen natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0