Tur att gubben var ledig i går

JA jag fick sovmorgoon i går morse, gud vad skönt det var, det är skilnad på att kliva upp 06:30 eller 08:20. Tog det lungt under förmiddan sen blev det ett möte FSG ( förvaltningens samverkans grupp) sitter med som ersättare och blev inringd på morgonen för hon som är ordinarie kunde inte.

efter det hem och fixa middag kokt kyckling och ris. Är så himla less på denna kokta mat men Barnen håller på att bli bättre i magen så det är bara att hålla på några dagar till. M är fortfarande hos farmor och farfar saknar honom så kopiöst. han ska komma hem i morgon

Sen var det dax för APT på jobbet kackel kackel och som vanligt bestämdes inget, inte ens vem som ska fixa sommar schemat. Man kan ju undra om man får nogon semester i sommar. Jag har gjort sommar schemat 4 år på raken tilloch med förra sommaren när jag var mammaledig men nu sa jag NEJ. jag är den enda i min grupp som har små barn dessutom 3 st men tro inte att någon annan tar tag i det, inte då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0