frukosten är nu bort gjord.............

efter många om och men så fick jag i M 3/4 dels rostis macka och ett glad blåbärs proviva så förhoppningsvis ska jag se till att han får tillbaka lite krafter i dag, han har ju legat på soffan och glott på tv i 4 dygn nu har inte haft ork att göra något annat.'

V är den tjurigaste 1½åring som jag har haft men det är nog för att hon är nr3 i syskonskaran hon skulle bara äta ost till frukost, mackan blev i småbitar och hamnade på golvet. båbärs soppan dög inte heller så ost och ett glas vatten blev det.

själv blev det 2 rostisar med ost på inte det bästa med tanke på att jag försöker gå ner i vikt, får bättra mig till lunch hoppas jag . Håller på att vara less på denna skonkost som jag har lagat den senaste tiden, vill att barnen ska bli friska så man kan börja laga vanlig mat igen, inte bara kokt mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0