Fredag och lite arbete här hemma

fick sova nere i källaren i natt för att jag skulle slippa höra alla pip från V men ändå vaknade jag 06:30 av henne (trots att jag sov med öronproppar) det säger allt om hennes röstresurser. men somnade om och fick sova till 08:30. SKÖNT

B har skurat halva altan densom är utan tak så efter lunch när V sov så tog vi och oljade in den, det var 3 år sedan sist så det var dags.

sen har jag varit ute och "övningskört" moppe vi har en EU moppe som gubben brukar köra till och från jobbet med, eftersom resten av familjen åker på semester en helvecka före mig och dom tar bilen så kan det ju vara bra om jag kan köra moppe. Har aldrig kört moppe förut inte ens som 15åring men det gick riktigt bra så jag ska nog fixa detta.

Snart är det dags att börja med middan i dag blir det TACOS och till efterrätt blit det jordgubbar blandat med passionsfrukt och en klick jordgubb/lime kessela det blir jätte gott.

Kommentarer
Postat av: Lina

halkar in Åh vilken fin blogg!



Här kommer jag absolut kika in igen!



Kul med moppe, det fixar säkert du galant! :D /Lina

2008-06-30 @ 21:55:35
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0