lördagen=tjejfest

var ute med några gamla tjejkompisar i lördags, hade jätte kul. Inser att man borde ta sig tid att göra det oftare.

Söndan var jag jätte trött men dock INTE bakis trots att jag drack rätt så mycket.

När jag kom hem på sondagen så började jag packa eftersom resten av familjen skulle åka norröver på måndagen.
dom kom i väg ca 10 på förmiddan så då blev jag ensam och allena passade på att sova en stund eftersom jag skulle ut och jobba på natten sen började jag städa och tänk vad lätt det gick att städa när man får vara helt själv.

jobbade natt och hem och sova på tisdag morgon, sov till halv fyraa sen upp och gjorde mig i ordning för att ut och äta middag med några jobbarkompisar. vi var på Costas en rätt så ny grekisk restaurang.ÅHHHHHHH vilken mat det var kanon gott. Men jag stank säkert vitlök hela natten men det var ingen av gamlingarna som har klagat.

nä nu är det dags att gå och sova.........

natti natti (det spöregnar här så jag kommer aatt sova gott)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0