Ja då var man på jobbet igen

När denna natt är avklarad så är det bara 6 nätter kvar sen är det semester. JIPPI
Imorgon natt och 5 nätter nästa vecka så på morgonen den 14 juli så är det semester för min del.

Men på Lördag är det Tjej kväll som gäller vi är 4 gamla kompisar som försöker gå ut och roa oss 1 gång per halv år men det är inte alltid så lätt att  få det att passa för oss alla
Jag har ju som sagt var 3 barn och  jobbar var 3dje helg, M har 2 barn men är ledig alla helger E har inga egna barn men hon har 2eller 3 bonus barn plus att hon oxå jobbar var 3dje helg och inte samma som mig. K hon har inga barn och är nu singel sen några månader tillbaka så hon kan roa sig när hon vill men då är det vi andra som sätter käppa i hjulen.
Vi hade bokat in en helg tidigare i vår men då fick K influensan så då fick vi ställa in eftersom hon är den enda som bor inne i sta vi andra bor alla några mil utan för så det var ju henne vi skulle till innan krogen.

Nä nu ringer dom på mig så nu är det dags att gå och arbeta igen

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0