Hemma igen

det har varit full rulle här hemma så jag har inte hunnit vara in och blogga något.

Men nu är jag åter, vi kom hem från norrbotten för en vecka sedan där hade vi jätte trevligt kulmen var festen på lördagen eftersom 2 st i släckten har fyllt 40 i år, vi var hela 47st jätte skoj varav den yngsta var V somm är 1år och 10mån och den älsta är 68år en härlig blandning i 3generationer..

När vi kom hem så var vi bara själva en dag en dök minsyster och hennes 2 barn upp och då har det varit fullt ös medvetslös i princip hela tiden.

Och fint väder har det ju äntligen blivit, men jag är inte alltid så smart för i frdags var vi till umelagun och jag smorde in barnen med solskydd men inte mig själv, inte så smart var knallröd i 2 dagar men är huvet dumt så får kroppen lida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0