Mellandagsrea

jag och lilla gumman har varit en svämg på stan för att kolla in rean, men som vanligt blir jag anti när det är så mycket folk men det blev iallafall ett par mysbyxor till mig, då kan jag slänga mina gamla som är sönder nötta i grenen.

Hittade några enfärgade bas långärmade tröjor åt lilla gumman plus ett nattlinne som faktiskt var på rea.

Annars var det mest att gå runt och trängas, just det blev en väckarklocka till M som jag hittade på rean på ur och penn

Nä nu är det dags att fundera ut någon middag och tillaga den så ska det även bli kväll i detta hushåll.

Kommentarer
Postat av: litentanta

jag har ju kommit närmre hemlagad o klar mat den här helgen, eeeh, veckan säger man väl, så jag har föga matproblem....o rean, näää, bojkottar den helt i år gör jag!! blir bara irriterad av alla tanter som sliter o drar i allt... grrr



2008-12-30 @ 11:32:26
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Jupp

Jag HATAR rea. Det är så trångt i affärerna och det gillar jag INTE! Nä, då betalar jag hellre extra och kan hadla i lugn och ro.

2008-12-30 @ 19:35:25
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0