Lugn dag med lite städning

mår bättre, men inte helt ok än men nu kan jag iallafall se ljuset i tunneln, en vaker dag kanske jag blir frisk............

Har suttit och läst på VK.se om storbranden på Ålidhem i umeå och tycker synd om alla som bodde i huset det kan inte vara kul att vara med om en sådann grej hoppas innerligt att alla hade hemförsäkring, den gör ju inte allt men den hjälper rätt mycket i allafal, när det gäller att köpa nya kläder och möbler osv... men när det gäller alla minnen så finns det inte så mycket att göra. Läste någonstans att ett tips är att skanna in alla foton i datorn och spara dom tillsammans med alla digital bilder på lägga dom på ett USB minne (eller flera) och lämna ut dom till några nära vänner eller släcktingar så finns dom på flera ställen ifall något skulle hända.
Har läst om många andra smarta tips så nu gäller det bara att få tummen ur och genomföra det för man kan aldrig säga att det händer inte mig....


I morgon bär det av in till stan för jag M & M ska på Ica Maxi och kolla in idolerna, i anonsen i dagens tidning så står det bara Kevin och Alice men om man läser på nätet så står det att även Robin är med, vilket jag hoppas på eftersom han var min favorit.


Kommentarer
Postat av: litentanta

hmmmm.... kanske kan man ringa o fråga om Robin är med också.... jag ids banne mig inte dit "bara" för de andra två, jag menar ingen annan ska ju dit i min familj...jo men förresten, dotra skulle ju iväg m älsk ju!! ok, läge att ringa o kolla med henne då misstänker jag, åsså visst är det för hemskt m Ålidhem :-(



2008-12-27 @ 22:56:17
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0