Julgranen är klädd.............

Här kommer bild beviset


Köttbullar på 1,8kg köttfärs är fixade & ja jag stekte dem i ugnen inte på spisen för då hade jag stått där ännu, pepparkakshuset får allt vänta till i morgon.


är nu trött och less på allt städande putsande och fejandet. (Ja jag har putsat fönstrena i vardagsrummet i dag, med lite spolarvätska i funkar det mesta.)

Lyssnat på lite julmusik under dagen för att få lite julstämmning.


Såg just att det är ett "hål" i granens pynt men så går det när det är 3 st små me egna viljor som hjälper till *ler*

Kommentarer
Postat av: litentanta

alltså, antingen är mina tummar helt enorma eller så har du en enorm kapacitet alltså, jag kämpade ju hela gårdagen m bara en liten gran... o julgardiner ja, kanske jag skulle hänga upp såna också? blir en väldigt intensiv dag imorgon märker jag, först panikshopping på stan o sen matlagningen och städningen och mer pynterier...nu har du satt ribban för högt.. hjälp

2008-12-21 @ 22:52:13
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Mina

Tjusigt! Vet vad du menar med "hål i granens pynt" jag försökte möblera om pyntet när småttingarna inte såg hihi :)

2008-12-21 @ 23:30:55
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0