Halvkaos i dag................

kom hem i morse efter världens längsta natt ( känndes i allafall så). kröp i säng och sov en stund. Blev väckt tidigare än normalt för jag skulle skjutsa ut B till flyget (han ska till stockholm på kurs i 4 dagar).
Då visade det sig att även M var hemma han hade ramlat och slagit pannan i betonggolvet i skolan, en fin blå bula har han nu i pannan som tur var så hade dom kylt ner det ordentligt när det hände annars hade det nog sett för hemskt ut.

När jag och M hade lämnat B på flyget så for vi på donken och åt lunch (nyttigt-NEJ, gott-JA) sen for vi på stadium på Ersboda och för en gångs skull hittade jag det jaag skulle ha nämligen en mössa och halsduk till mig. Svart nartuligt vis stickad , snyggaste mössan jag haft på många år.
Sen in på Coop och handla lite mat när man liks var inne i stan. Sen hem och hämtat resten av barnen och förbi bagarstugan där svärmor, mamma och pappa höll på baka tunnbröd *mums*


Nu är jag rätt tom i huvudet skaa bara skicka M i säng så får jag ta det lungt ett tag...........

Kommentarer
Postat av: litentanta

dottern har tippat o slagit i skallen några gånger, en cykeltur nerför en stentrapp, på trehjulingen, resulterade i ett tydligt avtryck av ett stycke trappsteg bland annat...tur att de tål pepparn ungarna, undrar hur man själv skulle må???+



2008-12-08 @ 23:48:47
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0