Brukar läsa Tyskungens blogg

Hittade denna blogg för någon månad sedan när jag hittade detta inlägg.
Blev sedan helt fast, okej kanske inte gillar alla inlägg lika stark men han skriver oftast rappt och fräckt men även mycket om familjelivet med 2 små barm och allt vad det innebär. Här omdagen skrev han om sin lilla sjuka tjej och jag komenterade för medicinerna som fanns på bilden är exat samma som V har.

Gladulle
#4
Oj vad jobbigt , vet precis hur det är min lilla V har precis samma apotek här hemma.
Men peppar, peppar så har vi haft det lugnt sen i våras, men det beror nig på att vi medicinerat henne morgon och kväll med Pulmicort.

2008-dec-14 kl. 10:48
 


Ibland ska man bara inte komentera sånt för vad händer jo naturligtvis blir hon sämre så det blev att öa på medicinerna igår det är så dj...a typiskt.

men hon är iallafall i sånt skick så hon kan gå på dagis men i ställe har jag M hemma i dag med feber, han hade 39 graders feber i går när vi kom hem från fritids, inte konstigt att han började gråta när jag sa att vi skulle gå hem från skolan (en promenad på 10minuter)

Själv håller jag på att bli jätte förkyld igen, undrar om det har att göra med att jag har slutat Röka och kroppen då blivit mer mottaglig för infektioner som tur är går det ju över. Har faktist varit rökfri sedan den 30oktober nu och det går riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Mina

HEJA DEJ! Vad duktig du är som inte har rökt på så länge!!

Känner igen det där, så fort man säger att barnen inte varit sjuka på länge så blir dom det! Det bara är så. Jag har en väninna som så fort hon får frågan "och hur mår barnen" blir galen ;) haha

Ang. knäck... jag har käkat upp allt jag gjorde sjävl :P Det kanske hade varit bäst om jag struntat i att testa det där enkla micro receptet i alla fall...

2008-12-16 @ 13:43:08
URL: http://min3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0