Aftonbladet & stora bloggpriset

gick nyss in och kollade in Aftonbladet och stora bloggpriset. Där dom har utsett en bloggpanel med som dom själv säger:

"I Stora Bloggprisets panel ingår Sveriges främsta bloggare och det är de som ska sköta nomineringarna."

Av denna långa lista så känner jag igen endast 8st bloggare, och eftersom gubben klagar på att jag läser varenda jä..la blogg som existerar så måste det ju vara något fel på mig, eller????

Jag följer många stora bloggar men även en hel hög små bloggar som vi nog inte är många som känner till, men eftersom dem nu skriver att det är sveriges främsta bloggare så borde man ju känna igen MÅNGA flera eller hur?

Eller kkan det vara som Katrin Zytomierska    Att ho fått ett långt och tråkigt mejlsom hon inte orkade läsa.

Det ska i allafall bli spännande att se hur det går med detta pris.                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0