vikten ?????????????????

Gå ner i vikt på sommaren är inte det lättaste inte för mig i allafall. Grillat är inte så farligt men då blir det ju tillbehören som tex aioli inte så nyttigt. Sen blir det något glas vin ibland, sen godis och chips. Tur att jag inte är någon som är jätte förtjust i fikabröd för då skulle jag nog rulla fram.

Nä det är tur att gubben börjar jobba på måndag då blir det dags att ta tu i både maten och börja motionera litegrann.
Vill ju vara lika duktig som jag var  hösten 2002 och våren 2003 då jag gick ner 18kg efter jag fått mitt andra barn. nu är det snart 2 år sedan jag fick mitt 3dje barn och nu skulle jag tippa på att det är 10-12kg som måste bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0