Långa naglar

Satt nyss och läste på www.tumadre.blogg.se
om att ho hade satt på lösnaglar, dom var skitsnygga började då inspektera mina egna naglar och visst märks det att man varit ledig snart 5 veckor från jobbet, naglarna har nämligen växt mycket och var riktigt snygga för att vara egna naglar.



Men på söndag är det dags att klippa dom för på måndag kväll börjar jag arbeta igen. Eftersom jag jobbar som undersköterska inom äldrevården så är det bara att kapa dom inte för att jag gör illa någon utan för att det är ett ställe där bakterierna växer och frodas det spelar ingen roll hur mycket man tvättar och spritar händerna är naglarna långa så frodas bakterierna där, Jätte äkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0