Hårfärgning

Veckan har gått snabbt fast man inte gjort något speciellt, på lördag ska jag och B på bröllop och jag måste färga håret i kväll det börjar bli mycket utväxt och gråa hår så vill man ju inte se ut när man har klätt upp sig och gjort sig fin för ett bröllop.

Hittade faktiskt en klänning på rean här om veckan som jag ska ha på lördag, den var på halva reapriset så jag betalade endast 124:50kr det kändes som ett riktigt fynd.

det märks att sommarlovet snart håller på att ta slut för flera av grabbarnas kompisar har kommit åter, jag har knappt sett skymten av dom i dag dom har varit ute och cyklat mest hela dagen, M stack in huvudet med 3 av sina klasskompisar för att dricka lite vatten efter dom hade spelat fotboll, sen drog dom vidare.

Här har dom haft ett långt sommarlov, dom hade skollavslutning redan den 5 juni och börjar inte förän den 26 augusti, så dom har haft 2 veckor längre sommarlov än kusinerna som bor nere i stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0