Tisdag 1 april 2008 Ögoninflamation?

Aprill aprill di ndumma sill............................
Tror iallafall inte att jag blivit lurad i dag, men när man inte har någon morgontidning och det som går på tvn bara är barnprogram, så missar man alla april skämt.

M har varit i skolan oc M har varit på dagis, men V fick vara hemma för hon är lite förkyld och dom trodde på dagis att hon hade ögoninflamation, för hon var geggig i ögat när hon vaknade. Men som på mina övriga barn så var det inte ögon inf. utan snor som kommer ut den vägen, jaag vet att det låte äkligt men det är tydligen rätt så vanligt. Har barn ögon inflammation så blir dom oxå röda i ögat.


Så jag och V knatade i väg på öppna förskolan några timmar på förmiddagen för att få tiden att gå, och hon älskar att vara där.

efter att ha hämtat dom stora på eftermiddan vr det dax för middag och jag är inne i ett stimm utan nånsom helst fantasi, det är ju himla lyckat när man försöker gå ner i vikt.
Det blev potatisbullar och bacon, nyttigt och bra:(

Lägt ut mer auktioner på tradera underdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0