Semesterplanering...................

då var det fredag igen tänk vad tiden går, om 4 veckor har vi förhoppningsvis kommit fram till hotellet i alcudia.
Längtar fast jag har massor att göra här hemma. Insåg att jag måste ut och skaffa mig lite nya kläder inför resan.
Barnens sommarkläder har jag redan fixat, men inser att jag själv väger ca 10kg mindre än förra sommaren så jag måste ju fixa lite nya kläder.

Varför ska man alltid väta med sig själv till sist, har till och med sett till att gubben har varit uut och köpt nya bad shorts (dom gamla är full med vit målarfärgs prickar)

Ny bikini har jag iallafall fixat det är ju allyid något. Sen kommer det alltid lika jobbiga dilemmat hur mycket kläder skitar 3 barn ner på 2veckor???????????????

Det ska bli spännande och se om vi får plat med allt i bilen när vi ska köra från stockholm eftersom det är därifrån vi ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0