Lördag 5 April 2008 B jobbar och vi andra tar det lungt.

B jobbar och vi andra är hemma och tar det lungt. Mormor och morfar (dvs mina föräldrar)  har hjälp dom med att betala Mallorca resan över internet, dom tillhör generationen som fortfarande inte litar på att betala med datorn så dom har aldrig lärt sig hur msn gör.

Farmor var även förbi en stund på förmiddan sen gick hon hem för att vila en stund för hon ska baka i bagarstugan i kväll så ska jag försöka sälja lite mjukkaka på loppisen i morgon.

När B kom hem från jobbet så ringde han till farmor för att kolla läget då stod hon i bagarstugan och slet och var inte alls nå pigg . Bihåleinflamation och  feber, så jag åkte upp och hjälpte henne att baka färdigt den första satsen hon hade gjort.  Det blev 30förpackningar  få se om jag kan sälja något i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0