29/3-08 Lugnet lägger sig

Lördag 29 mars 2008:
Lagomt till lunch fort syrran och hennes barn till mormor & morfar för i morgonbitti bär det hem till stockholm igen.
När vi hade ätit lunch så gick jag och la mig och sov i 4 timmar ska nämligen ut och jobba i natt och det är en härlig natt att jobba, tänk att en timme kan göra sån skilnad.

Fast det känns ju än jävligare på hösten när man åker på att jobba en timme längra, det är skit jobbigt och vi har ju redan räknat ut att det är samma nattgäng som får en timme kortare i natt som får jobba en timme längre i höst , Ödets ironi eller?

Käkade Pizza till middag för på måndag börjar nya tag när det gäller viktminskningen. Det är ca 8 veckor kvar tills vi åker till Mallorca och jag vill gå ner 5kg till dess håll tummarna för mig att jag ska lyckas och att jag har karaktären att motstå alla onyttig heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0